22 Temmuz 2007 Pazar

Sinema Tutkumuz

Canım Okancığım ile benim güzel bir tutkumuz var.Sinema.Bu konu ile ilgili onunla ne güzel anlar paylaşmışızdır.Film seyretmek bizim için ayrı bir keyiftir.Özellikle kış dönemlerinde.Bir de çalışmadığım bir dönemse değmeyin keyfimize.Ben ona güzel güzel yemekler tatlılar yapıp yedikten sonra çay demleyip film başına oturuşlarımız görmeye değerdir:)Dışarıda da kar varsa süperdir:)Fimler tükenmez,biz seyretmekten bıkmayız.Filmlerin tatlı büyüsüne kapılıp gideriz.Yaz geldiğinde biraz azalır seyirlerimiz.Kış yaklaştığında sevinirim ben.Başlıyor bizim seyirlerimiz diye.Canım benim ne güzel hayaller kurmuştuk bu sene için,sinema-televizyon bölümüne girecekti.Olsun bu hayalimiz bir sene sonraya ertelendi.Biliyorum ben o istediği, sevdiği meslekle uğraşacak.

1 yorum:

filiz dedi ki...

Bende uzaklarda olmasamda, sizlerle beraber 1,5 saatlik dünyalara misafir olsam.Film seyretmek Okanla bir baska oluyor.Zeki Demirkupuz filmlerini defalarca seyrettirse de Okanla sinema ayri bir keyif veriyor.

filiz