7 Temmuz 2007 Cumartesi

Dila Hanım


Bu sabah televizyonda Dila Hanım'a rastladım.Ne kadar sevinmişim.Uzun zamandır televizyon kanallarında doğru düzgün bir Türk filmine rastlamak çok zor.Herşey magazinden ibaret.Önceleri hatırlıyorumda Türk filmlerinin belli saatleri olurdu.O saatlerde güzel filmler verilirdi.Bir ara Sinema Türk kanalında da çok iyi filmler vardı.Dila Hanım,Mine,Anayurt Oteli,Bir Yudum Sevgi,Kırık Bir Aşk Hikayesi,Seni Seviyorum,Gizli Yüz ve bir sürü güzel film. Hepsini aralıklı olarak verirlerdi.İzleme şansınız vardı.Şimdi Türk Max oldu.Ben o eski tadı bulamıyorum.Diğer kanalları ise hiç saymıyorum.Hepsi magazin programıyla dolu.Güzel bir Türk filmi izleme şansınız sıfır.Çok nadiren rastlarsanızda izlemek istemeyeceğiniz kadar kötü filmler.

Ben o eski Türk filmlerini izlemeyi çok özlemişim.Bu sabah karşımda Dila Hanım'ı görünce ne kadar sevindiğimi anlatmam zor.

Hiç yorum yok: