3 Nisan 2018 Salı

Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat

...
Ama dediğim gibi bütün acılar korkaktır, yaşama karşı duyulan aşırı arzu karşısında acı geriler; çünkü yaşama arzusu, düşüncelerimizde var olan ölüm arzusundan çok daha güçlü şekilde bedenimizin her zerresinde mevcuttur.
...

Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat- Stefan Zweıg

Severek okuduğum bir klasik oldu. Stefan Zweıg ilk defa okudum ve duyguları ayrıntılı bir şekide aktarımı hoşuma gitti.

Sigarayı bırakmak çok zor oldu benim için. Hala her gün acaba bir tane içsem mi ya da tekrar başlasam mı sorularıyla geçip gidiyor. İçme potansiyeli taşıyorum her an. Nerdeyse iki buçuk ay oluyor ama ben düşüncesinden hala kurtulamadım. Fakat aynı zamanda tuhaf bir direnme biçimi de sergiliyorum. Kendimi ve sigarayı bir türlü anlayamadım. Ne olacak sonumuz ben de bilmiyorum :)

Hiç yorum yok: