1 Ekim 2008 Çarşamba

Canım Kardeşim

Canım,güzel kardeşim bir yıl boyunca ders çalıştı.Herşeyden feragat etti.Gecesini gündüzüne kattı...
Bir yıl boyunca onunla çok güzel anlar paylaştık.Sabahın köründe dersaneye gider,öğleden sonra eve gelir,yemeğini yedikten sonra derse otururdu.Zaman zaman çalıştıklarını bana anlatır,ben de sorular sorardım O'na.
Çok güzel hayaller kurardık Okan'cığımla.Okan çok güzel filmler çekecek,ben de yardım edecektim O'na.Artık ne yapabilirsem:)Okan'la ne kadar çok ve güzel filmler seyretmişizdir.Ne keyifli anlar paylaşmışızdır.
Şimdi o kadar mutlu ve heyecanlıyız ki hepimiz.Ne mutlu ki istediği bölüm olan Sinema-Tv bölümüne girdi.Emeklerinin karşılığını aldı.Bu pazartesi okuluna başlıyor.Hepimiz sevinç ve coşku içindeyiz.Kardeşimin hayallerinin gerçek olmasını çok güzel şeyler yapmasını tüm kalbimle diliyorum.

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Ben de tüm dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum kardeşinin. Melekler hep korusun onu!

Zeynep dedi ki...

Çok teşekkürler Tijen.O kadar istekli,mutlu ki...Aynı zamanda hepimiz çok mutluyuz.Dediğin gibi melekler korusun onu.Çok çok teşekkürler.
Sevgilerimle