21 Haziran 2007 Perşembe

Annemin Çorbası

Kaç gündür evde tadilat var.Uğraş uğraş bitmiyor.Tabi yalnızca tadilat olsa neyse bunun sonrası var.Temizlik.En zor olan.Gerçi ev düzene girince temizliği kolay oluyor .Fakat o düzeni tekrar-eskisinden daha da iyi-kurmak gerekiyor.Ben de kendimi bu temizliğe biraz fazla kaptırmışım.Evdeki ıvır zıvırı atayım derken herşeyi atmışım.Günlerdir evde kıyamet kopuyor.Kendimi çok zor aklayabildim:)Neyse ucuz kurtuldum.Artık tadilatmış,büyük temizlikmiş hepsini atlattım.Sıra sevgili bloğumla ilgilenmeye geldi.Yeni tarifler vereyim istiyorum size.Bu sefer annemin çorbasını anlatacağım:

Malzemeler:
1 adet tavuk göğsü
1 küçük kase tel şehriye
1 adet yumurtanın sarısı
tuz,limon

Yapılışı:Tavuk göğsünü iyice kaynatıp pişirin.Sonra göğsü çıkardıktan sonra tel şehriyeyi kaynamış suya atıp pişirin.Altını kapattıktan sonra bir kasede yumurtanın sarısını ve bir adet limon suyunu iyice çırpıp çorbaya ekleyin ve karıştırın.Tuzunu ekleyin.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: