18 Mayıs 2017 Perşembe

Yükşehir

...
Çakma kıyafetlerin, kitapların, ev eşyalarının, cep telefonlarının cennetinde, insanların tavuk, pilav, nohut ve turşu karşısında eşitlenmesi hiç de kötü gelmiyor. Dolmaya çalışan dolmuş, ayyaş ayakçı, bazen mahallede de gördüğüm Karabaş, gömleğinin eprimiş kollarını bir türlü kıvırmayı beceremeyen ben ve üçtekerim her zamanki yerimizi almıştık. O kaldırımdaki yeri kapmak için hırlısı hırsızı, haraççısıyla az uğraşmadım. Neyse ki ikna kabiliyetim devreye girmişti. Dostlarım Ali ile Uğur'u, bir de annemi saymazsam, kendimi yanlış insanlara sevdirebilme konusunda fena sayılmam.
...

Yükşehir- Özgür Çakır

Ruh halimi bütünleyen kitapları okumayı seviyorum. Bu aralar fazla okuyamasam da iyi ki okumuşum bu kitabı da diyorum. Yükşehir' de bana iyi gelen kitaplardan. Zamanın, şehrin karmaşasını; bu karmaşadaki inancı ve umudu samimiyetle dile getiriyor.

https://www.youtube.com/watch?v=IUAF3abGY2M

Hiç yorum yok: