21 Ekim 2007 Pazar

Sonbahar


Havalar bayağı soğudu.Gün geçtikçe daha da soğuyor.Sonbahar kendini güzel bir şekilde hissettirmeye başladı.Uzun zamandır bekliyordum yağmurları,soğuğu.Çok severim sonbahar ve kış mevsimini.Belki de sonbahar çocuğu oluşumdandır bu.Evde keyif yapmak için en uygun mevsimler.Dışarda yağmur veya kar,sen evde otumuşsun çayını yudumlayıp kekini yerken,bir yandan da güzel bir Türk filmi seyretmektesindir.Tabi Okan'ım ve Dilekciğimle birlikte bu keyif anları daha da güzel olur.Benim mevsimlerim başladı:)

2 yorum:

filiz dedi ki...

Tabi Zeynocum soguk kis günlerinde beni yaninda isteyen kimse yok.Ama istesende ben tek basima yaninda olamam, biliyorsun bir de Yigidim var.
Ben genede o soguk kis günlerinde,tepedeki evimizde Sariyere kar yagarken yaninda sevgiyle demledigin cayini icmek isterdim.

filiz

Zeynep dedi ki...

Canım benim siz yeter ki gelin ben size neler neler yaparım.Çok özledik sizi.Çok çok öptüm yanaklarınızdan.